Mo Salah u kampanji protiv narkotika: Ovaj čovek sve može!

Pokazao nam je ove sezone da on nije ’’one season wonder’’. Pokazao nam je da može da postiže golove kada gol i koliko god želi. Pokazao nam je da može i mnoge druge stvari, da bude predsednički kandidat ili društveno koristan. Salah može sve!

Ove sezone je na 43 meča postigao neverovatnih 38 golova. Bio je strelac u svim takmičenjima koje je Liverpul igrao. Tresao je mrežu Hofenhajma u kvalifikacijama za Ligu šampiona i Vest Broma u FA kupu. Postigao je 7 golova u Ligi šampiona i 29 golova u prvenstvu!

Bio je i jedan od ključnih ljudi koji u pobedi nad Mančester sitijem. Ove sezone je stvarno fantastičan, niko nije mislio da će ponoviti sezonu kakvu je imao u Romi a on je uspeo da nadmaši sebe. Zbog toga je privukao veliku pažnju.

LIVERPUL JE FAVORIT U GRADSKOM DERBIJU!

Navijačima Liverpula je bio potreban uzor, Egipćanima takođe. Upravo je njegov gol odveo Egipat na Svetsko prvenstvo u Rusiju posle skoro tri decenije! Zato je u svojoj rodnoj zemlji postao čovek o kom se priča, idol svih mladih ljudi.

Predsednički izbori u Egiptu pokazali su da ne veruju samo mladi u magične moći Mohameda Salaha. Salah je dobijao glasove na izborima na kojima nije bio među kandidatima a o tome smo već pisali pre nekoliko dana.

KO JE GLASAO ZA SALAHA?

Sada je Salah ponovo bio društveno koristan u svojoj matičnoj zemlji. U okviru kampanje za suzbijanje narkotika glumio je u kratkom spotu. Dečak, tinejdžer, nalazi se na raskrsnici i ne zna šta da izabere. Igranje sa vršnjacima ili druženje sa starijim sumnjivim likovima.

Baš u tim momentima se pojavljuje Salah i dečak bira pravi put, odlazi da se pozdravi sa svojim drugarima. Koliko je efekat donelo pojavljivanje Salaha u ovom promotivnom spotu pokazuje broj telefonskih poziva na navedene brojeve.

ŠTA EGIPAT MOŽE U RUSIJI?

Kampanja ’’Reci ne drogi’’ je veoma brzo stigla do značajnog učinka. Kako je istakao jedan od egipatskih ministara, linija koja je otvorena u sklopu ove akcije sada prima 400% više poziva nego pre Salahovog pojavljivanja u reklami.

Navijače Liverpula je ubedio da je kvalitetan kao Mesi i Ronaldo, Egipćane može da ubedi u bilo šta. Tokom prva tri dana kampanje u kojoj se pojavljuje Salah ovu reklamu je pogledalo preko 8 miliona ljudi a čak 80% njih su deo ciljne grupe, ljudi između 18 i 35 godina starosti.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Molimo Vas ovde unesite svoje ime