Košarkaški klub Crvena zvezda godinama unazad napreduje u svakom smislu, a to je potvrdio i direktor kluba, Filip Sunturlić.

-Napravili smo dobar tim, koji sa klupe predvodi legenda kluba, tako da želimo da kreiramo sistem koji će u budućnosti donositi mnogo uspeha – izjavio je direktor KK Crvena Zvezda Filip Sunturlić.

Sunturlić je pokušao da predstavi kako se klub od 2011. godine, od kada je on u klubu, do danas uzdigao na najviši nivo i rezultatski i marketinški.

Crvena zvezda je za devet godina osvojila deset trofeja, redovni su učesnici najjačeg evropskog takmičenja, odakle dobijaju za svoj rad u oblasti marketinga.

-U Srbiji čak 65% populacije navija za Crvenu zvezdu (ukupno oko 7.5 miliona stanovnika) i preko dva miliona ljudi u dijaspori. Naravno, potrebno je kreirati različite sadržaje kako biste doprli do svakog od njih, da shvatite šta je ono što će prouzrokovati interakciju sa njihove strane. Oni su informisani o svim dešavanjima na dnevnoj bazi. Takođe dosta se investira u prodaju artikala, pa tako naša zvanična prodavnica iz godine u godinu napreduje i povećava svoj potencijal. Ove sezone očekujemo još bolje rezultate jer smo napravili neke promene za koje verujemo da će biti pravi potez-, počeo je Sunturlić za košarkaški magazin “AdB Hoops”.

crvena-zvezda-filip-sunturlic
“Crvena zvezda ima svetlu budućnost” (Foto: KK Crvena zvezda)

Prema njegovim rečima, Crvena Zvezda ima težnje da budu prva u regionalnoj košarci kojoj budžet zavisi isključivo od komercijalnih i marketinških aktivnosti.

-Napravili smo dobar tim, koju sa klupe predvodi legenda kluba, tako da želimo da kreiramo sistem koji će u budućnosti donositi mnogo uspeha. Naši navijači su još jednom potvrdili da su najbolji u Evropi. U septembru smo započeli prodaju sezonskih ulaznica, pakete za 10, 20 i 30 utakmica u sezoni 2020-21 (navijači su obezbeđeni, tako da ono što ne budu iskoristili u tekućoj sezoni, prenosi se na sledeću) – rekao je Sunturlić i dodao:

-Gotovo 2000 njih je obnovilo sezonske ulaznice. Osećamo njihovu energiju na svakom koraku, mnogo znači ekipi, ali i treneru. Navijači su jedan od najvažnijih delova naše priče. Oni su inspiracija za našu kampanju za aktuelnu sezonu – crveno-bela DNK i linija života, dve stvari koje najbolje opisuju crveno-belu porodicu. Upravo ta veza između navijača i Kluba je nešto po čemu smo prepoznatljivi.

Sunturlić je dodao da je imperativ Crvene Zvezde da napreduje.

Crvena zvezda ima svetlu budućnost. Ne zato što je trenutno ‘zlatna era’ rezultatski gledano u domaćim i regionalnim takmičenjima, kao i učešćima u Evroligi, već zbog standard koji je postavljen i sistema koji je stvoren, gde se tačno zna kako želimo da se klub razvija u budućnosti. Spremni smo da zajedno sa mladim i obrazovanim ljudima, koji čine menadžment kluba, da nastavimo da učimo svakog dana, pratimo trendove i podignemo Klub na još viši nivo – zaključio je Sunturlić.

BOGDAN POKRENUO LAVINU? Još jedan srpski košarkaš menja klub u NBA ligi

Obavezno pogledajte:DIEGO ARMANDO MARADONA – Priče iz kraja #13

4 KOMENTARA

  1. Zlatna era za Crvenu Zvezdu tek pocinje,napor,koncentracija ka uspehu i napor igraca da se obrazuju,vec je uvode u svetlu buducnost….

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Molimo Vas ovde unesite svoje ime